Napera logotype
  • Storitve
  • O nas
  • Kontakt
  • NAROČITE SE

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje uporabe spletne strani www.napera.si ter pogoje izvajanja storitev, ki jih ponuja podjetje:
‍
Napera – Matej Habinc s. p.
Litijska cesta 233, 1261 Ljubljana-Dobrunje
E-pošta: servis@napera.si
Telefon: 031 877 350
(v nadaljevanju: izvajalec)
‍
Z oddajo povpraševanja, naročilom storitve ali uporabo storitev izvajalca stranka potrjuje, da je s pogoji seznanjena in se z njimi strinja.

‍1. PONUDBA STORITEV
‍

Izvajalec opravlja naslednje dejavnosti:
– servis koles,
– nadgradnje koles in komponent,
– nastavitev položaja na kolesu (bikefitting),
– prodajo rezervnih delov in opreme (na lokaciji),
– izposojo testnih sedežev,
– svetovanje in diagnostiko.
‍
Ponudba storitev se lahko spreminja brez predhodnega obvestila.

‍2. NAROČANJE STORITEV
‍

Stranka lahko storitev naroči:
– preko telefona ali e-pošte,
– osebno na lokaciji izvajalca.
‍
Naročilo je potrjeno, ko izvajalec potrdi termin ali sprejem kolesa v servis.
‍
‍3. CENE IN PLAČILNI POGOJI
‍

Cene storitev in delov so izražene v evrih (EUR). Veljavne cene se posredujejo stranki ob naročilu. Izvajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
‍
Načini plačila:
– gotovina,
– kartice (če so omogočene),
– nakazilo po dogovoru.
‍
Za opravljene storitve in prodane dele se izda račun.
‍
‍4. PRIZADEVNOST IN ODGOVORNOST IZVAJALCA
‍

Izvajalec se zavezuje k strokovni, natančni in odgovorni izvedbi storitev ter uporabi kakovostnih nadomestnih delov priznanih proizvajalcev.
‍
Izvajalec ne odgovarja za:
– skrite napake ali poškodbe, ki niso bile vidne pred začetkom servisa,
– poškodbe ali okvare, ki nastanejo zaradi obrabe ali nepravilne uporabe,
– posledice, ki nastanejo zaradi nadaljevanja uporabe poškodovanega kolesa po servisu.
‍
V primeru odkritja dodatnih potrebnih popravil bo izvajalec stranko obvestil in nadaljeval le ob strankini potrditvi.
‍
‍5. NADOMESTNI DELI IN GARANCIJE
‍

Uporabljeni nadomestni deli imajo garancijo skladno s pogoji posameznega proizvajalca (Shimano, SRAM, Campagnolo itd.).
‍
Garancija ne velja za:
– obrabo delov,
– mehanske poškodbe,
– dele, ki jih stranka prinese sama, razen za pravilno montažo.
‍
‍6. ODSTOP OD NAROČILA
‍

Stranka lahko odpove termin najkasneje 24 ur pred dogovorjeno uro. Če stranka kolesa ne dostavi ob dogovorjenem terminu, si izvajalec pridržuje pravico do sprostitve termina. Za že opravljene storitve odstop ni mogoč.
‍
‍7. REKLAMACIJE
‍

Stranka lahko vloži reklamacijo najkasneje v 7 dneh od prevzema kolesa. Reklamacija mora biti podana preko e-pošte ali osebno.
‍
Izvajalec bo:
– pregledal kolo,
– po potrebi odpravil napako,
– ali podal strokovno pojasnilo.
‍
Izvajalec ne odgovarja za napake, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe po prevzemu.
‍
‍8. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
‍

Varstvo osebnih podatkov je urejeno v dokumentu Politika zasebnosti, ki je objavljen na spletni strani.
‍
‍9. INTELEKTUALNA LASTNINA
‍

Vsebina na spletni strani www.napera.si (besedila, slike, grafika, logotipi) je last izvajalca ali njegovih partnerjev. Uporaba brez dovoljenja ni dovoljena.
‍
‍10. PRITOŽBE IN SPORI
‍

Pritožbe se pošiljajo na:
– e-pošta: servis@napera.si
– telefon: 031 877 350
‍
Stranki bosta spor poskušali rešiti sporazumno. Če to ne bo mogoče, je za sodne spore pristojno sodišče v Ljubljani.
‍
‍11. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV
‍

Izvajalec si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev. Veljavna I verzija je vedno objavljena na spletni strani.
‍
‍12. IZPOSOJA TESTNIH SEDEŽEV
‍

Izvajalec omogoča izposojo testnih sedežev s ciljem, da stranki pomaga izbrati ustrezen model pred nakupom.
‍
12.1 Trajanje izposoje
‍

Standardni čas izposoje je 7 dni, razen če je dogovorjeno drugače.
‍
12.2 Varščina
‍

Ob izposoji se lahko zaračuna varščina, ki jo stranka prejme nazaj ob vrnitvi sedeža v nepoškodovanem stanju.
‍
12.3 Obveznosti stranke
‍

Stranka se zavezuje, da bo:
– testni sedež uporabljala skrbno,
– sedež vrnila v enakem stanju, kot ga je prejela,
– poravnala morebitne stroške poškodb (praske, raztrganine, fizične poškodbe),
– sporočila vsako ugotovljeno napako ob prevzemu.
‍
12.4 Poškodbe ali izguba
‍

V primeru poškodbe, izgube ali kraje je stranka odgovorna za stroške popravila ali nadomestitve po dejanski vrednosti sedeža.
‍
12.5 Vračilo
‍

Ob vračilu sedeža izvajalec opravi pregled. Če ni poškodb, se varščina (če se določi) v celoti povrne.